Lite sommarbilder..

Publicerat: 2011-08-08 Kl: 13:24:00 | I kategori: Allmänt |



Med pappa i fåghagen i början på sommaren. Alvas coola adidasjacka var en doppresent som äntligen har blivit lagom, perfekt på kyligare sommarkvällar!


Jag börjar ofta på en massa olika utkast i bloggen som jag sen aldrig skriver klart, och nu hittade jag dessa fina bilder från början av sommaren då vi var en kväll och kollade på fåren! Eftersom bilderna redan var redigerade och klara så slänger jag in dem trots att de säkert är två-tre månader gamla, men de är ju såklart kul att ha kvar ändå. Sen dess så har vi hängt med fåren ett antal gånger, Alva älskar att klappa dem och sist så stod hon och plockade gräs och kvistar från fårens päls samtidigt som hon sa "skräääp fåren", gullungen ♥

 



Jag har fått en del frågor om när jag kommer att börja sälja mina grafiska tryck till barnrummet, och det känns så himla roligt att så många är intresserade! Dock så kommer det tyvärr att dröja några månader innan jag kommit så långt som till försäljning, jag hoppas att det första trycket är färdigt inom 2-3 månader ungefär. Jag har så mycket jag måste lära mig men så lite tid över, en halvtimme här och en kvart där gör att det går låångsamt framåt, men framåt går det! Jag kommer självklart att skriva ut i bloggen så fort jag är färdig med det första trycket, och sen så hoppas jag att det inte dröjer så länge till innan hela djungelserien är färdigritad då det kommer att komma 3-4 tryck i samma serie! Sen kommer jag att rita upp fler liknande serier men med olika teman, fast det dröjer nog kanske ända tills våren innan alla idéer finns redo till försäljning tyvärr. hur gärna jag än skulle vilja att allt blev klart exakt nu..  Men den som väntar på något gott hehe...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!

Jag gillar verkligen din blogg och är inne på den flera gånger om dagen :-) Du skrev häromdagen att du ofta har tunika och tights.. Jag älskar det och har det så ofta jag kan. Men tyvärr hittar jag inte så många fina och passande tunikor... Så du går gärna lägga upp bilder på fina tunikor du hittar om du vill och har tid :-) Tack tack!

Kram, Jossan

2011-08-08 @ 18:06:12
Postat av: Jossan

Förresten så har jag också en liten dotter på 1,5 år! Under ålder :-)

2011-08-08 @ 18:07:28
Postat av: Jossan

*underbar ålder, skulle det vara.

2011-08-08 @ 18:08:53
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Men vilka mysiga bilder! Jag har också alltid en massa utkast som man inte hunnit/glömt publicera ...

Kram

2011-08-08 @ 20:04:37
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jannie

Hallå goingar!

jädrens vilka tokfina bilder vännen!SÅ himla söta!

O du.Jag läste o såg "röran" på skattens rum.Spelar ingen roll hur mycket grejer det än ligger där.Det är så fantastiskt fint ändå!

O så läste jag att du vart o shoppat igen...

ha ha ha Du är makalös vännen!Vilken mamma hade inte dött för Alvas garderob liksom??



Hoppas ni har en fantastisk kväll!KRAAAAAMAR

2011-08-09 @ 21:08:59
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Mysigt med barn och djur som umgås :)

2011-08-10 @ 16:21:04
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Johanna Stålros

Kul att få se bilder på hur det verkligen ser ut. Lite härligt kreativt kaos;) Kram Johanna

2011-08-10 @ 20:27:28
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0