En sväng till lekparken

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 08:01:00 | I kategori: Utomhus |




Alva invigde sin fina molnmössa och molnscarf från Jny design som hon fick i ettårspresent!



Vi hade besök av min mamma häromdagen och gick ut en sväng i sandlådan här bredvid. Äntligen har snön smält bort så att man kan leka, det var bara två veckor sedan som det var snö ända upp till gungorna men som tur är så har det varit sol hela veckan så den försvann fort!



Haha här har Alva fått syn och pekar på rutchkanan och det betydde ju att hon INTE skulle gunga något mer utan det var bara åka rutchkana som gällde..



Någon som blev ganska lycklig av att få åka rutschkana, sötnosen ♥



Här satt vi och gungade på en gungbräda men det syntes visst inte på bilden, men Alva tyckte att den var väldigt kul! Så himla skönt det känns att det äntligen har börjat bli vår och man kan ha mindre kläder på sig, eller på Alva framförallt - det ska bli så skönt att slippa overallen och alla kläder man har bylsat på henne hela vintern. Nu så är det dags för mig att bege mig till jobbet medans Alva och Andreas är hemma och får gå ut och leka i sandlådan utan mig, lite avis blir jag..


Rösta gärna på Alvas rum i tävlingen om Sveriges snyggaste barnrum! 

Det går att rösta en gång per dag fram till den 26 april, vill du rösta på oss så gå in här!

Tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0