Söta stolar till barnrummet!

Publicerat: 2011-04-08 Kl: 21:02:21 | I kategori: Inredning -Barnrum |



Eget kollage med bilder lånade från Campadre

Nino & Ideas © har ett brett sortiment av produkter för barn, dessutom finns möbler och interiörprodukter till barnkammaren. De flesta produkter är egen design och har ett unikt och positivt uttryck. Det är relativt traditionella och klassiska produkter i hög kvalitet och har hög moral i fråga om kvalitet och produktion av varor och de material som används. (Text från Campadre)


Jag har varit medlem ett tag på Campadre och tycker att det är kul att kika in där lite då och då för att se om det finns några roliga kampanjer. Det är ofta rea på fina barngrejer har jag märkt, och just nu är det dessa söta stolar från Niño & Ideas. Alva har ju redan små stolar på sitt rum, annars gillade jag den gulliga fågeln bäst. Och jag hade även målat om det träfärgade på stolen i vitt för att matcha resten av möblerna.. Ja ni ser ju, jag börjar att planera i mitt huvud för hur jag ska matcha stolen fastän jag inte ens ska köpa den, det är så typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Galet fina! Jag älskar elefanten! :)

2011-04-08 @ 23:45:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vilken underbar blogg du har! :)

2011-04-09 @ 09:29:00
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jättesöta stolar. :D

2011-04-09 @ 22:25:41
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0