Bara en dag kvar av tävlingen!

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 20:54:00 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum GAMLA LÄGENHETEN |





............................................................................................................
.
Nu är det bara en dag kvar innan tävlingen Sveriges snyggaste barnrum avslutas, jag blir jätteglad för alla som har röstat på oss så att vi nu ligger på en finalplats! Men lägg gärna en sista röst för allt kan hända det här sista dygnet i tävlingen,  vill du rösta på oss så gå in här!
.
Hoppas att ni alla har haft en lika underbar påsk som vi har haft, vi har tillbringat hela helgen i Lillsele tillsammans med min familj där vi har suttit ute och njutit av det härliga vädret som har varit lika varmt som mitt i sommaren. Idag har vi tillbringat hela dagen tillsammans med Erik, Elin och Sune, vi åkte dit redan imorse och har hunnit med både grill, solning och lekparkshäng och nu har vi precis kommit hem, så jag har inte hunnit sitta vid datorn överhuvudtaget de här dagarna. Men vi har såklart tagit massor av fina kort, så jag ska försöka att hinna att lägga upp ett inlägg ikväll ifall jag hinner föra över alla kort till datorn och redigera!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag har såklart röstat! Hoppas att du vinner nu :)

Kramar

2011-04-25 @ 21:21:01
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Helen

Röstat och håller tummarna för er:)lycka till

Postat av: Malin - Mamma till Nova

Självklart har jag röstat på dig!! Ska lägga en till nu :-) va kul om ni skulle vinna!! Håller tummarna

2011-04-25 @ 22:21:00
URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas ni vinner! :D

2011-04-26 @ 06:40:53
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har röstat!! Håller tummarna för att du vinner!!



Kram

2011-04-26 @ 09:46:33
URL: http://minbebis.com/blogg/soontobe/
Postat av: Annica

Hej! Vilken uuunderbar sida du har och vilken go liten tjej som hjälper till där hemma :-)

Jag blev så förtjust i Alvas bokstäver i tyg, gör du och säljer?



Har fått såå mkt inspiration till min lilla tjejs kommande barnrum, visst får man massa energi och ideer när man får barn.

Ha det så bra!

Hälsningar Annica

2011-05-27 @ 00:28:02
Postat av: Elin och Alva

Annica:



Tack snälla för dina fina ord, jättekul att höra att du gillar bloggen och att jag kan inspirera :)



Vad kul att du gillade alvabokstäverna också, tyvärr syr jag inte och säljer då jag inte är så bra på att sy egentligen, de tog flera timmar för mig att sy och jag har fuskat jättmycket på baksidan av bokstäverna haha.. kanske att jag har tid i framtiden att lära mig sy lite bättre och snabbare :)



Trevlig helg! Kram Elin

2011-05-27 @ 22:11:45
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0