Tiden går fort när man har roligt

Publicerat: 2010-10-05 Kl: 09:30:57 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Idag har jag suttit och sorterat lite mappar med kort på datorn, det har ju blivit en del sedan Alva föddes och jag brukar försöka beställa hem ungefär var tredje månad så att det inte blir flera tusen kort helt plötsligt att sortera när de kommer hem i brevlådan. Det är så himla roligt att titta tillbaka några månader och se hur mycket Alva har förändrats på så kort tid. Det märks ju inte från dag till dag utan det är när man tittar på korten skillnaden märks så tydligt. Det är svårt att förstå och komma ihåg att hon varit så liten som hon var när hon föddes. Eller speciellt liten var hon ju egentligen inte, hon vägde 3735 gram till sina 48,5 cm och var väldigt rund och go! De första 2-3 månaderna tyckte jag inte att hon växte eller förändrades speciellt mycket, jag förstod inte alls varför folk omkring sa saker som " ååh vad stooor hon har blivit sen sist " eller " oj jag känner knappt igen henne för hon har vuxit sååå mycket" . Men när jag jämför korten från BB med kort där hon var tre månader så ser faktiskt till och med jag skillnad ;)



Nyfödd liten skrutt!

2 veckor respektive 1 månad.

2 månader och börjar bli van att posera framför kameran..

3 månader

4 månader och får smaka på gröt, mums!

5 månader

6 månader

7 månader och stödjer såklart pappas favoritlag björklöven!

8 månader och stora tjejen!




 

 


Kommentarer
Postat av: Anna S

Vilka härliga kort!

Det är så kul att se utvecklingen!



Kram

2010-10-24 @ 22:31:10
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0