stormvarning

Publicerat: 2010-10-05 Kl: 13:30:19 | I kategori: Vardag |


Herregud så mycket det blåser ute, jag och Alva höll på att blåsa bort båda två så det blev en kort utevistelse idag. Jag försöker egentligen att vara ute minst 2 timmar per dag då jag läst någonstans att ju mer barnen är ute desto bättre sover de på natten. Värt ett försök iallafall, man tar till alla knep man kan för att få sova på natten!  Istället tillbringar vi resten av dagen inomhus.






Alva ligger nerbäddad i sin fina fleeceoverall med elefanter, och jag inviger min nya vintermössa från Rut mfl




Dagens inomhusaktiviteter. Hjärngympa för Alva! ... Och hjärngympa för mamma ...


Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

alltid roligt att hitta nya roliga bloggar :) Jag har ju inte bott i Sundsvall p snart 10 år, men det är fortfarande lite hemma på nått sätt. De har en del mysiga barnbutiker i Stenstan, det märkte jag sist jag var uppe. Fast även fast jag bor i Stockholm så klickar jag ändå hem de mesta via nätet, så himla bekvämt :)

2010-10-05 @ 16:48:55
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0