Slut på frukosten

Publicerat: 2010-10-15 Kl: 11:02:24 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Alva har alltid varit ganska nöjd och glad på morgonen, och det är hon fortfarande som tur är. Men fram tills denna vecka har jag alltid kunnat sitta och äta frukost i hyfsat lugn och ro medans hon har suttit på lekmattan på golvet bredvid och lekt för sig själv med sina leksaker. Eller mest med min mobiltelefon och tvdosan.
.
Men sen ungefär en vecka tillbaka har hon som jag tidigare nämt börjar krypa och åla, och nu är det såklart inte så kul längre att sitta still och ha tråkigt.
.
Så jag har en känsla av att min lugna frukost snart är ett minne blott..
.
Sitter och leker ganska nöjd!



Men mamma varför sitter du här och degar i soffan?



Hej då morsan, nu sticker jag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg du har

2010-10-15 @ 12:21:16
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej Ella! Va kul att du har en blogg, det passar dig utmärkt! Härligt med bilder till varje inlägg, kul att se både dig och framförallt Alva som växer så fort:). Kram!!

2010-10-15 @ 12:50:39
Postat av: Katarina

Glömde ju säga att jag oxå köpt tyg med ugglor på tradera som jag ska sy kuddar av o göra myshörna/läshörna av... vi ska ju alltid härmas:) Vi är tyvärr sjuka hela familjen men ni är välkomna nästa vecka på fika el lunch. Kram!

2010-10-15 @ 12:52:37
Postat av: Mickan

Hehe, söt. :)



Tack så mycket. Roligt att du tycker det. Och varsågod, trevligt att kupongen kommer till nytta. :D Du kan ju alltid skicka en kupong till din mobil och en till din sambos. ;)

Kramar

2010-10-15 @ 13:45:04
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0