sjukling

Publicerat: 2010-10-16 Kl: 13:46:18 | I kategori: Allmänt |


Fy vilken jobbig natt jag hade inatt, och jobbigt är det fortfarande för den delen. Men för en gångs skull var det inte Alva som störde mig, utan jag vaknade vid 2 tiden med feberfrossa, ont i halsen och hosta. Men tanke på hur trött och yr jag var av febern borde jag ha slocknat igen som en stock, men istället låg jag vaken i princip till klockan 6 då jag tvingade upp Andreas för att hämta alvedon och vatten till mig. Sen gick jag och lade mig ute i soffan så att jag inte skulle bli störd av Alva, och där lyckades jag somna om en liten stund till.
.
Jag har ändå haft väldigt tur med sjukdomar den senaste tiden och har inte varit sjuk sen innan jag blev gravid! Dock var jag sjukskriven i några månader med diverse gravidkrämpor, men jag har inte varit sjuk som i feber och förkyld sjuk. Andreas skulle iväg och jobba klockan 10, men som tur är så har Alvas farmor varit här hela dagen och lekt med Alva och varit ute på promenad så att jag har fått vila ifred. Jag hade planer på att se hela veckans Paradise hotel som jag lyckats missa varje avsnitt av, men inte ens det har jag orkat. Så resten av helgen blir det bara vila vila vila som gäller! Möjligtvis att jag hinner läsa lite bloggar också!
Tur att man blir lite piggare av en sån här glad tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0