Me&I

Publicerat: 2010-10-20 Kl: 13:21:29 | I kategori: Barnkläder |


Igår kväll ringde en kompis till mig och bjöd in mig till ett Me&i-klädesparty på söndag! Så otroligt kul det ska bli, jag har alltid gillar deras kläder som är så färgglada med fina mönster! Jag har kikat lite på deras hemsida och det kommer att bli svårt att välja av allt fint som finns. Speciellt mycket gillar jag kläderna från den nya kollektionen me&i + Cecilia Blankens med de söta mopsarna.

Alva kommer nog att bli lite extra glad, hon har ju varit lite avundsjuk på söta Tyra som har ett par av deras fina mopsbyxor, så jag måste nog köpa henne ett par likadana.. Alltid lika kul när man har en ursäkt att få shoppa!

Bilder lånade från meandi.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0