Lite kultur

Publicerat: 2010-10-13 Kl: 16:40:26 | I kategori: Vardag |




Idag har jag och Alva varit väldigt kulturella och besökt Västerbottensmuseet. Det pågår en barnutställning som heter Allemansland som innehåller Lennart Hellsings Krakel Spektakel & co. Det ska ju börjas i tid har jag hört. Fast jag har själv inte besökt museet sen jag gick i högstadiet för 15 år sen, så det var ju bra för mig också att vara lite extra kulturell.
.
Man märkte att Alva tyckte att det var roligt att det fanns så mycket att titta och pilla på, hon tycker att det börjar bli ganska tråkigt hemma i vår lägenhet där hon känner igen det mesta, så allt nytt tycker hon är spännande! Dock hade det nog inte spelar någon roll om vi varit på museum eller ute i skogen och plockat kottar.
.
Vi gick först en sväng runt omkring museet medans Alva sov, det finns massor av fint att titta på utomhus också!
.
.
Inne på Allemansland
.
Redan mycket smartare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0