En kylig höstdag

Publicerat: 2010-10-11 Kl: 15:50:50 | I kategori: Utomhus |


Dagen har sett ut ungefär som alla andra dagar den senaste tiden, vi har varit ute i lekparken och på promenad på förmiddagen för att sen gå in och äta mellis. Men som tur var så kunde Anja och Frank träffas en sväng efter lunch, så då gick vi ut igen. I kylan. Det har blivit så sjukt kallt de senaste dagarna.
.
Jag blir lite lurad av att kolla ut genom fönstret och se solen, vilket gör att man tar för givet att det är en varm härlig höstdag, och så kliver man ut och håller på att förfrysa kinderna helt plötsligt. Eller det kanske bara är jag som glömmer bort att kolla termometern så fort det är sol ute. Andreas brukar mobba mig lite för det ibland. Typ mitt i kalla vintern när solen skiner fast det är minus tjugo grader ute och jag helt plötsligt vill börja klä mig i vårkläder.



Vi gick till ankdammen, men Alva hade redan somnat när vi kom fram så jag och ankorna fick hänga själva..

Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

vilka fina bilder :) snart så kommer snön också!

2010-10-11 @ 16:47:14
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: Catrin svarar

åh vilken söt liten prinsessa du har =)

2010-10-11 @ 19:28:47
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0