Ännu en dag vid nydala

Publicerat: 2010-10-01 Kl: 16:34:37 | I kategori: Utomhus |


För andra dagen i rad mötte vi upp Anja och Frank för en promenad vid Nydalasjön. Vi träffades första gången i slutet av graviditeten då vi var på studiebesök på förlossningen vid samma tillfälle, och för någon månad sen stötte vi ihop i lekparken i närheten och sen dess har vi varit ute och gått tillsammans några gånger i veckan! Våra pojkvänner känner redan varandra då dom växt upp i samma kvarter och dom kommer att vara pappalediga ungefär samtidigt, det är ju perfekt då att Alva och Frank redan känner igen varandra! Frank är född i början av januari så han och Alva är jämngamla.

Igår när vi var ute och gick så ångrade jag att jag inte tagit med kameran för det var så himla vackert ute! Höstfärger överallt, sjön var alldeles stilla och klar och solen lyste. Idag var vädret mycket sämre men kameran fick hänga med ändå, och några fina bilder på våra småttingar blev det iallafall!





Sötnosarna Frank och Alva

 

 

Alva fick inviga sin fina jacka från Villervalla!


Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul att du också börjat blogga :) Ja jag hoppas vi kan ses snart ni får komma ner vore super kul :) vet inte riktigt när vi kommer till Umeå. :) Vad stor Alva blivit krama henne från Theo stor kram från mig till er

2010-10-01 @ 21:28:11
URL: http://mallandanmark.blogg.se/
Postat av: Andreas

Mina hjärtan... du är mitt allt

2010-10-02 @ 00:39:57
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Så gulligt :D

2010-10-02 @ 01:17:45
URL: http://mellisaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0