Alva gillar bea!

Publicerat: 2010-10-23 Kl: 13:37:32 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Hehe man märker då verkligen att Alva är min dotter, häromdagen öppnade hon skafferilådan och hittade något hon gillade. BEARNAISESÅS!! Alla som känner mig vet att det är det godaste jag vet, jag vill alltid beställa kött, pommes och beasås när vi går ut och äter på restaurang, oavsett vilken slags restaurang vi äter på.. Fast ibland beställer jag faktiskt grillkorv med pommes också, jag är en riktig finsmakare...

Härligt att hon redan börjar ta efter mina bästa vanor!





Det ska börjas i tid!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hehe. Kul. :) Jag älskar också beasås. :P

2010-10-23 @ 14:08:05
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0