Utmaning - 4 saker...

Publicerat: 2010-11-05 Kl: 21:37:27 | I kategori: Listor/Awards |


Jag har precis fått min första utmaning av Mickan!  Det blir en perfekt sysselsättning så här en fredagskväll när man egetligen ska ha fredagsmys, men Alva somnade vid 19.45 och Andreas var tvungen att åka hem till en kompis och fixa det sista på deras skateboardfilm som har premiärvisning imorgon kväll på Folkets bio, den ska bli jättekul att äntligen få se!
.

4 tv-program jag gillar;

  • Top model
  • Project runway
  • Halv åtta hos mig
  • Top chef

 

4 saker jag har gjort idag;

  • Lekt med Alva
  • Promenerat
  • Fikat
  • Suttit vid datorn. Och eftersom jag är helt oteknisk och har kopierat listan av Mickan fattar jag inte hur jag byter färg..

 

4 saker jag längtar efter;

  • Sovmorgon
  • Flytta in och inreda vår nya lägenhet
  • Första julen med Alva
  • När jag lyckas gå ner 10 kg. Good luck

 

4 saker på önskelistan;

  • Möbler till nya lägenheten
  • En storvinst på triss
  • En bunt nya pocketböcker. Ifall jag skulle ha tid att läsa någon gång.
  • En frisk och lycklig Alva

 

4 saker jag avskyr;

  • Elakhet
  • Folk som gör barn illa
  • Sand innanför kläderna
  • Orättvisor

 

4 saker jag tycker om;

  • Alvas skratt. Mitt mammahjärta smälter
  • Alla i min närhet. Dvs min sambo, familj och vänner.
  • Att shoppa
  • Ostkrokar. Beroende till och med

 

4 saker jag har ätit idag;

  • Kladdkaka med grädde
  • Blåbärsmuffins
  • Köttgryta med Lingonsylt
  • Hamburgare med pommes. Ja det verkar ju gå jättebra för mig att gå ner 10 kg..

 

4 saker om mig själv;

  • Jag är kreativ och älskar att pyssla och göra om här hemma
  • Jag gillar att spela tv-spel och har en gigantisk tv-spelssamling sen flera års samlande.
  • Jag har värdelöst lokalsinne och går vilse jämt. Jag gick in på fel gård nyligen trots att vi bott i vår lägenhet i tre år.
  • Jag jobbar i en klädbutik sen fem år tillbaka, perfekt då jag även älskar kläder

 

Jag skickar listan vidare och utmanar:

Linda Elin Lisa Madde och alla ni som känner att ni har tid över och också vill göra er egen lista!

Denna skrutt är i toppen på min gilla-lista, här två månader..

 


Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Ja, visst är det :D luvan är från förra året, haha, så lite för liten men det gick :D fick till ett jättesött kort på henne :)



Tack för utmaningen, den ska jag göra! :D



KRAM på er sötisar! & du, du kommer figga att gå ner ;) kämpa på!

2010-11-05 @ 22:45:03
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Roligt att du antog utmaningen och att läsa din lista. :)

Jag vet inte hur man byter färg på blogg.se men finns det någon knapp med ett A och ett färgat streck under så är det där... Annars är det ju hex-koderna... #000000 t.ex. :)



Kram

2010-11-07 @ 14:09:54
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0