Tips på mjuka kakor!

Publicerat: 2010-11-03 Kl: 21:58:27 | I kategori: Inredning -Barnrum |


Om ni som mig gillar barnrumsinredning kanske ni har märkt att det är väldigt populärt med olika slags kakor och muffins. Ej ätbara såklart, de finns både mjuka i tyg och hårda i trä. Orginalet tror jag kommer från Bombadill som har så otroligt fina produkter, men smakar det så kostar det. Så därför blev jag jätteglad när jag hittade den här fina bloggen. Det är en tjej som heter Erica som syr egna superfina bakverk! Allt från muffins, chokladbollar och bullar till stora prinsesstårtor. Jag skulle så himla gärna vilja beställa några stycken olika sorter till Alvas rum, men än är hon alldeles för liten så det får nog vänta ett tag. Fast man kan ju ha det som dekoration tills hon blir tillräckligt gammal! Jag älskar ju att inreda och pyssla på hennes rum trots att det nog mest är för min egen skull än så länge..

Jag har också sett väldigt många som virkar små bakverk och de är också jättefina, men jag fördrar nog dessa bakverk i plysch från b a g [ e r i c a ] . Kanske ett julkappstips så här när julen kommer allt närmare och närmare!




Kollage med bilder från [ B a g e r i c a ]




Kommentarer
Postat av: Laila♥

coolt =) ska kolla in där =)

2010-11-04 @ 00:01:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0