Slight II

Publicerat: 2010-11-08 Kl: 14:21:24 | I kategori: Film/Litteratur/Musik |


Grabbarna har redan lagt ut sin film på internet, så här kommer en länk till Slight II, skateboardfilmen som Andreas och hans kompisar visade på Folkets bio i lördags! Jag vet att flera av mina vänner och släktingar som läser här inne har varit sugna på att se den. Ni som inte är intresserad av skateboard kan se det snygga introt, och sen hoppa till 9.52 då Andreas klipp visas! Missa inte heller min kusin Eriks klipp 12.27, han är grymt duktig!

http://www.vimeo.com/16595943


Alva och jag har såklart redan suttit och kollat på den, Alva ville helst sitta och rycka bort några tangenter från tangentbordet som hon för övrigt lyckades med häromdan, men såkart satt hon och klappade händerna och hejade på pappa!



-Heja heja pappa, du är min idol!



feberrosiga kinder men försöker hålla humöret upp ändå! Alvas fina t-shirt är från Me&I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0