Massor av kort

Publicerat: 2010-11-03 Kl: 21:24:05 | I kategori: Vardag |


För några dagar sedan kom alla kort jag framkallat från de senaste månaderna, vilket var väldigt tur då vi bland annat tänkte ge en hel bunt av dem till Alvas farmor i födelsedagspresent idag! Det är alltid lika kul att gå igenom korten då man har dom in handen och inte bara på en dataskärm.

Idag var det dock inte lika kul. Totalt blev det ungefär 1300 kort då jag som sagt beställt en stor bunt till Andreas föräldrar men även massor av kort till mina föräldrar. Och inte ett enda av korten kom i rätt ordning. Jag har alltså suttit idag och sorterat 1300 kort i kronologisk ordning. TRETTONHUNDRA STYCKEN. Jag tror inte att det någonsin var två kort i rad som var från samma fototillfälle, alla kort var helt huller om buller. Jag skulle uppskatta att det tog ungefär 2,5 timmars arbete utspritt under dagen, och nu dröjer det nog faktiskt några veckor innan jag någonsin vill se ett kort igen. Det är tur att jag har ganska bra tålamod, annars hade jag nog gett upp efter hälften..


Så här såg det ut, jag överdriver alltså inte.. Det ligger små lappar över hela bordet med olika datum, men det syns inte på bilden.

 

 

Jag var klar med korten ungefär kl 16.55, så då hade jag exakt 5 minuters marginal på mig att göra mig i ordning till födelsedagskalaset. Alva var redan finklädd i en av klänningarna som jag beställde från JNYdesign, den passade jättefint på henne!






Här försökte jag ta en fin bild på mig och Alva vilket var omöjligt eftersom hon inte ville sitta still






Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Åh herrejä_lar!!

Vet du, jag har inte framkallat bilder sen Nathalie var nått år (ALLTSÅ 5 ÅR SEN!!!)!

Det är ju skandal.

Nåååån gång ska jag ta tag i det där ;).



Kram

2010-11-03 @ 22:28:13
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Ojojj vad kort! Jättekul att ha! Det är skillnad från förr då man inte fotade så mycket...

Vad fin Alva var i klänningen förresten!

2010-11-04 @ 11:08:41
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0