Converse

Publicerat: 2010-11-01 Kl: 13:33:29 | I kategori: Shoppat |


I fredags fick jag hela fyra stycken avier hem i brevlådan, alltid lika kul att få paket! Det första paketet innehöll mina röda converse som jag beställde från Ellos för någon vecka sedan, mycket snabb leverans måste jag säga! Och väldigt prisvärda då jag använde mig av en rabattkod på 50% och betalade därför endast 349 kr. Storleksmässigt är de ganska stora i storleken, jag är en storlek 38 i vanliga fall men beställde dessa i 37,5 och de är ändå lite stora. Men det kan vara ganska bra nu när det är kallt ute så att man får in ett par tjockare sockar! Egentligen hade jag tänkt att beställa ett par 37:or, men då var leveranstiden ända till i januari och det kändes lite väl långt bort.. Men får jag fler rabattkoder i brevlådan tror jag att jag beställer ett par vita 37:or som jag kan ha i vår, då gör det inte så mycket om jag får vänta i några månader.






Alva tyckte också att de var fina!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag ringde Ellos idag och ändrade stl på min conversebeställning.

Hade beställt 38:or men ändrade till 37,5.

Jag provade nämligen ett par 37,5:or i helgen och de satt som en smäck.

Galna storlekar är det iaf. Jag har ju liksom 39 i vanliga fall...

Kramis på dig

2010-11-01 @ 21:28:24
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Mickan

Snygga skor! :) Alltid nice med rabatter! :)

Kram

2010-11-02 @ 11:05:48
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0