Ännu fler paket..

Publicerat: 2010-11-02 Kl: 14:36:08 | I kategori: Shoppat till Alva |


Idag kom det ännu fler paket, 3 stycken till och med. Brevbäraren var snäll och ringde på dörren och lämnade dem direkt så slapp jag gå upp till affären för att hämta. Dagens paket var bland annat kläderna som jag beställde förra veckan från jnydesign, de var så himla fina! Jag ska visa kläderna sen i ett eget inlägg. Jag hade även beställt en klänning från en bloggtjej som syr egna kläder, jättefin den också och kommer sen i ett inlägg när jag hunnit prova den på Alva och sett hur den passar! Det har blivit himla många beställningar den senaste tiden märker jag men det blir lätt så när man inte går i affärer så ofta längre. Nu har dock alla paketen kommit som jag väntat på, alla utom kläderna från Meandi, men de kommer förhoppningsvis under veckan!
.
Såhär rolig post fick jag idag!



Jaha var det en klänning där i? Men förpackningen är roligast..



Yes! Många roliga förpackningar att prassla med!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad spännande! Det är alltid en lycka när paketen kommer =)

Förresten jag älskar bodyn från Lindex som Alva har på sig! Den ska jag slå till på framöver tror jag, tycker den passar till både tjejer och killar. Vad det nu är i magen =)

2010-11-02 @ 15:37:27
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Mickan

Så glad hon blev! :D Kläderna ser jättefina ut! :)

Kram

2010-11-03 @ 10:22:29
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0