Alvas dagens outfit..

Publicerat: 2010-11-18 Kl: 20:05:00 | I kategori: Dagens outfit - Alva |



.. hade jag tänkt fota eftersom Alva är lite extra fin på sin 10-månadersdag! Det ville dock inte Alva såklart, hon tyckte det var mycket roligare att slita av sig sockarna och leka med dom istället! Det syns inte på bilderna men hon liksom drar sockarna ända bak i nacken och sen upp igen över ansiktet, och sen skrattar hon, gullungen ♥






- Det spelar ingen roll hur många gånger du tar på mig sockarna mamma, jag drar av dom direkt..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godingen !!

hihi... akta dig ! Det är ruskigt beroende framkallande att pilla ed bilderna och nästan allt är möjligt. Halva min ungängeskrets har fått horn idag och Viggo har blivit ett kollage ;)

2010-11-18 @ 20:13:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: linda-mamma till Tyra

hihi, vi har samma strumpproblem. Går omkring med ett extra par jämt i skötväskan eftersom sockorna hon har på sig blir blöta av saliv på några sekunder.

2010-11-18 @ 20:59:09
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hi hi=) Att ta "bra" kort är inte så lätt. Här hemma försökte jag mig på årets julkort med båda barnen som motiv men det blev inte alls bra. Slutade med att det blev några bilder på min minsting när han hade slitit av sig finbyxorna och skjortan. Ha en trevlig kväll.

2010-11-18 @ 22:13:52
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0