Vinnaren av presentkortet hos Hjärtat mitt!

Publicerat: 2010-12-18 Kl: 19:19:40 | I kategori: Tävlingar |


Nu har jag dragit en vinnare av presentkortet på 300 kr som jag lottade ut i samarbete med Hjärtat mitt!

Det kändes jätteroligt att så många var med och tävlade, hela 53 stycken! Några av er hade två lotter så totalt var det 76 lotter i tävlingen. Jag avände mig av True random number generator och den vinnande lotten hade nummer 5. Stort grattis till..

Linda - Mamma till Tyra som blev den lyckliga vinnaren!

Ni andra som inte vann kan trösta er med att Hjärtat mitt har 30 % på allt du handlar till och med imorgon klockan 19!


Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

Jippie! Tomten kom tidigt :) nu ÄNTLIGEN ska jag beställa en geggamojja klänning som jag varit för snål för att beställa innan. Men en och annan mössa kommer nog trilla ner i kundvagnen också, ooops :)

2010-12-18 @ 21:53:42
URL: http://minbebis.com/blogg/lindaochtyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0