Ännu fler julkuddar

Publicerat: 2010-12-08 Kl: 21:09:19 | I kategori: Shoppat |


För någon vecka sedan visade jag de fina julkuddarna jag köpte till vår soffa då vi julpyntade i rött. Andreas som tyckte att vi hade för många kuddar redan innan inköpen tyckte ändå att det blev fint, men att det fick räcka så. Undrar om han blir nöjd när han kommer hem från Canada nästa vecka och ser vad jag gjort idag?

Jag var inne en sväng på Olssons tyger då jag behövde köpa lite sytråd till gosedjursugglorna jag håller på att sy till Alva. Men när jag kom ut därifrån hade jag även lyckats få med mig två olika fina tyger att sy fler julkuddar av! Jag förstår faktiskt varför Andreas blir lite less ibland på att jag alltid håller på att ändra om här hemma och köper hem nya prylar trots att skåpen redan är fulla.

Egentligen borde jag väl ha tänkt - Vilka fina tyger, men vi har ingen användning för dem, och sen gått vidare.

Istället tänkte jag - Vilka fina tyger, de ska jag sy julkuddar av trots att jag redan köpt flera stycken och det  redan är överfullt i soffan.

Men fina blev dom iallafall trots att jag var tvungen att plocka bort en annan kudde för att de skulle få plats..

 

Jag älskar tyger med prickar och hjärtan så jag kunde inte stå emot..


 

Vad är väl en resa till Canada när man kan ligga hemma och mysa i soffan med alla kuddar?


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Nova ♥

Åh va du är pysslig och duktig!

Hur gammal är Alva?



Alva är ett jätte fint namn föresten!



Då får det bli en beställning på dom lådorna sen tror jag, tycker dom är så fina! Fast dom var lite dyra tycker jag ;P

2010-12-08 @ 21:51:26
URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, så mysigt med alla kuddarna. Får jag inte ha för min man hahaha



Det var anledningen till att vi väntat till nu. Pallade inte gå de 20 stegen till hennes rum femtielva gånger per dag.



Vänta ett tag till och försök igen =)

2010-12-09 @ 07:16:00
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0