ugglor från Modelmini

Publicerat: 2010-12-17 Kl: 12:25:10 | I kategori: Barnkläder |



Ugglorna är tilverkade för hand av kvinnor i Sri Lanka, och delar av försäljningen går direkt tillbaka till välgörenhetsprojektet "Barefoot".

Dessa underbara ugglor ovan säljs på Modelmini.se.  Jag har kikat på dem ett tag och hade egentligen tänkt köpa dem till Alvas rum, men nu har jag ju börjat sy två stycken egna ugglor istället så det får väl räcka för ett tag. Men jag vill bara tipsa er andra som är sugna på att köpa dem att Modelmini just nu har 15% rabatt på hela ordern om man anger rabattkoden GOD JUL! Jag hade gärna köpt någonting av sakerna nedan också, men för tillfället har Alva prylar så att det räcker och blir över så jag får nog hejda mig för denna gång..

Eget kollage med bilder från Modelmini.se


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så mycket fint du visar,

härligt med färg!



Mysig fredag

KRAM

2010-12-17 @ 12:40:34
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

De var ju riktigt söta, måste jag kolla närmre på. :-)



Trevlig kväll!

2010-12-17 @ 17:23:00
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0