Söndagsmys

Publicerat: 2010-12-12 Kl: 18:15:40 | I kategori: Vardag |





Ljuslykta i form av ett hjärta från Rusta



Hehe de som känner mig skrattar väl ihjäl sig när de ser den lilla skålen med ostkrokar, jag brukar vara ganska snabb på att äta upp typ hela påsen..

Sådär, då var det bara en dag kvar till Andreas kommer hem från Canada och hela familjen är samlad! Som jag trodde innan har den här veckan gått väldigt fort, och Alva är inne i en period då hon är glad mest hela tiden vilket har underlättat väldigt mycket! Men det ska blir väldigt skönt att han kommer hem, dock lär han nog vara ganska trött och jetlaggad då dygnsrytmen är helt tvärtom där borta samt att de har varit på resande fot i nästan ett dygn vid hemkomsten.

Men trots att jag är själv hemma måste man ju ha lite mysigt ändå, Alva har somnat sött så jag har tänt några ljus och ska sätta mig och knapra på mina favoriter, ostkrokar! Kanske jag lägger mig i soffan och läser en bok också, jag älskar ju att läsa men nu var det flera veckor sen jag hade tid att läsa senast. Trevlig söndagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Mysigt! OCh skönt att han kommer hem igen!

2010-12-12 @ 22:53:37
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Caroline

Skönt att det gått bra under veckan!:)

2010-12-13 @ 07:22:56
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hoppas ni får det bra när han kommer hem! :)

Och ensam mys får man ha ;)

Hihi!



Kram

2010-12-13 @ 09:25:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0