Pysselprojekt på gång..

Publicerat: 2010-12-03 Kl: 09:30:28 | I kategori: Pyssel / DIY |







Kommande gosedjursugglor till Alvas ettårsdag!

Vi har ingen symaskin här hemma vilket innebär att jag åker till mina föräldrar och lånar deras så fort jag ska sy gardiner, kuddar eller något annat. Mitt senaste syprojekt tog flera timmar längre tid än vad jag trodde, så den här gången tänkte jag spara in lite tid genom att förbereda så mycket som möjligt här hemma innan. Så igår klippte jag ut alla delar till dessa två söta ugglor som jag tänkte sy till Alva i ettårspresent. Vi får väl se hur slutresultatet blir, för jag har inte ritat ut eller mätt någonting innan utan jag klippte bara tyget lite på känn. Jag har ganska bra tålamod i vanliga fall, men just när det gäller att sy så orkar jag aldrig mäta eller fålla, utan kör bara på vilket ändå brukar sluta bra för det mesta!

Kommentarer
Postat av: Ida

WOW vad duktig du är! Jättefina tyger du valt oxå!

Jag längtar tills jag får lite mer ork...

2010-12-03 @ 15:56:46
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0