Kläder till Alva från Plastisock

Publicerat: 2010-12-21 Kl: 14:25:39 | I kategori: Barnkläder |


Det blev en beställning från Tuffa Tilda på några av plaggen ovan. Bilderna är lånade därifrån


Det är nog fler än jag som gillar att shoppa barnkläder och barnrumsinredning som upptäckt att de flesta webbutiker har en egen adventskalender med olika erbjudanden varje dag. Idag satt jag och kikade runt lite grann då jag upptäckte ett jättebra erbjudande hos Tuffa Tilda, som jag inte kunde motstå,  nämligen ta 2 för 1 på alla plagg som redan är nedsatta. Jag hade kikat lite där innan och nu blev det en beställning på några plagg från Plastisock.

 

Jag brukar inte köpa märkeskläder så ofta, mest om jag hittar någonting på rea eller i bra skick på tradera men nu blev det 70-100 kr per plagg, alltså lika mycket som ett plagg kostar på typ Lindex.  Jag älskar ju att köpa kläder till Alva men jag köper hellre flera billigare plagg än ett dyrt, huvudsaken att de är fina med roliga mönster och färger!


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Nova ♥

hej!

nu var det ett par dagar sen. har varit dålig med att uppdatera bloggen! håller med dig om att man hellre köper flera billiga kläder än dyra. är så roligt att fynda barnkläder! :)

2010-12-21 @ 21:18:08
URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jätte fina kläder! Jag gillar också köpa billigt...det är bara synd att jag fastnat för lite dyrare märken som tex polarn...men jag handlar mer än gärna på lindex som har kläder helt i min smak :)

Kram!

2010-12-21 @ 22:46:52
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0